Samarbejd med Office 365 - del 2

Samarbejd med Office 365 – del 2

Office 365

Uanset hvor du befinder dig, eller hvilken enhed du anvender, så kan du nemt dele filer, redigere i filerne i realtid, samt sikre produktiviteten.

Med Office 365 moderne måder at arbejde på kan du nu vælge mellem flere forskellige arbejdsformer. I dette indlæg har vi fokus på teamsamarbejde i Office 365.

Start som et team

Mange arbejdspladser arbejder i teams, både med tætte kollegaer og på tværs af organisationen. Derfor er det essentielt at have en fælles platform, hvor teamsene kan arbejde sammen. Med Office 365 kan I anvende både Microsoft Teams, SharePoint eller begge dele, afhængigt af hvad jeres organisation bruger. Når I som eksisterende team anvender Office 365 eller når I opretter et nyt team, får I et centralt sted i skyen til at gemme, arbejde og samarbejde. Uanset hvor du eller dine teamkollegaer befinder jer, så kan I altid holde jer opdateret.

  • Alle dine teamfiler, din kommunikation osv. er samlet på ét sted.
  • Arbejd trygt og sikkert i skyen hvor som helst fra med mobilappsene.
  • Nem adgang til teamfiler og altid synkroniseret.
  • Du behøver aldrig mere bekymre dig om forældede filer eller flere forskellige versioner.

Startvejledning til Microsoft Teams | Startvejledning til SharePoint Online

Teamchat i realtid

I Microsoft Teams har du og dit team mulighed for at udvikle ideer frit og naturligt i en realtid samtale. Når ideerne er på plads, opretter I et PowerPoint, hvor I alle kan tilføje jeres indhold, og jeres ændringer, som så smelter sammen samtidigt!

  • Lad ideerne få frit spil i en chatbaseret arbejdsgang i realtid.
  • Brug @omtaler til at få en persons opmærksomhed.
  • Arbejd sammen med teammedlemmer i det samme dokument på samme tid.
  • Problemfri brug af produktivitetsværktøjer, der integreres med hinanden.

Produktive samtaler i Teams