WorkPoint 365: Kontaktstyring

« Tilbage

WorkPoint 365

 

Vores nye løsning, WorkPoint 365, fungerer ikke kun som projektstyrings- og sagsstyringsværktøj. Løsningen kan også benyttes til at styre jeres kontakter. WorkPoint 365 som projektstyringsværktøj, kan I læse om her og som sagsstyringsværktøj her. Med denne funktion får I et fuldt overblik over jeres kontakter og styrker jeres håndtering af dem.

Sæt jeres korrespondance i system

WorkPoint 365 kontaktstyring skaber et fuldkomment overblik over alle virksomhedens kunder, leverandører, samarbejdspartnere m.fl. Løsningen kobler al korrespondance og alle igangværende opgaver på hver enkelte kontakt. På denne måde får I et fuldt overblik over alle aftaler, opgaver, mødeaktiviteter og korrespondancen knyttet til jeres mange kontakter. I kan desuden tæt følge udviklingen i hver relation til kunder og samarbejdspartnere, og samtidig tilgå alle korrespondancer, ældre som aktuelle.

 

Kontaktstyring

 

I kan også hurtigt og effektivt dele informationer fra person til person. Dette kunne være relevant i forbindelse med en salgsproces, så både sælger, salgsassistent, logistik- og økonomiafdeling effektivt kan udføre deres opgaver såsom: tage i mod ordre, kontakte leverandøren, bestille fragt og udforme mails med vedhæftede filer, specifikationer, certifikater og fakturaer. WorkPoint 365s fasestyringsysrem kvalitetssikrer processen og skaber overblik, hvorpå I opnår nem vidensdeling og ensartethed i procedurer.

9 unikke features med kontaktstyring

  • Alle kontakter og relationer, informationer, dokumenter og mails kan knyttes sammen i ét samlet overbliksbillede i WorkPoint 365
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres og kan bruges til senere dokumentation
  • Opnå effektiv håndtering af e-mails med intuitiv arkivering via drag and drop i Outlook. Udnyt WorkPoint 365’s intelligente forslag til journalisering og autojournalisering
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter sparer jer for tid og ressourcer. Det kvalitetssikrer desuden alle informationer
  • Med WorkPoint 365 er det både nemt og hurtigt at søge eller senere genfinde information og historik på en kontakt
  • Porteføljestyring sikrer effektiv måling af fremdriften på alle opgaver
  • Eksporter al data til Excel-filer hurtigt og nemt
  • Skabelonbibliotek med versionsstyring vil lette håndteringen af dokumenter og sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres
  • Fasestyring sikrer alle procedurer fra A til Z
  • Opnå fuld integration til Office 3651

1 Denne funktion kræver tilkøb af WorkPoint Express.

Følg med i næste uge, hvor vi gennemgår muligheden for journalisering med WorkPoint 365. Hvis I ikke vil gå glip af det kommende indlæg, så følg os på LinkedIn eller Twitter – eller begge steder.

Vil I gerne høre mere om WorkPoint 365 og mulighederne for jeres virksomhed?

Så tøv ikke med at kontakte os på tlf.: +45 70 25 12 01 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende samtale om mulighederne for WorkPoint 365 i jeres virksomhed.

 

16. november 2023

Ny rapport fra Digitaliseringsstyrelsen: Hver tredje danske SMV har ikke styr på IT-sikkerheden

Digitaliseringsstyrelsen har netop udgivet den årlige rapport omhandlende digital sikkerhed i danske SMV’er, og selvom tallene viser en forbedring sammenlignet…

Læs indlæg
7. november 2023

Sådan Spotter Du Phishing: Beskyt Din Virksomhed

Phishing-angreb er en trussel, som enhver organisation skal være opmærksom på. Disse ondsindede forsøg på at lokke følsomme oplysninger ud…

Læs indlæg
3. september 2023

Skab tillid gennem skarp, løsningsorienteret og lydhør IT-sikkerhed

I denne digitale tidsalder, hvor vores hverdag og virksomheder i stigende grad er afhængige af teknologi, står IT-sikkerhed ikke blot…

Læs indlæg