Sæt journalisering i system

Outlook er blevet kommunikationskanalen i mange virksomheder, og I modtager derfor sikkert mange kritiske beskeder og dokumenter via mail. Med WorkPoint 365 kan I sikre at alle vigtige og forretningskritiske informationer bliver journaliseret hver eneste gang. Løsningen sørger for at alle relevante medarbejdere har adgang til kritiske beskeder og dokumenter, og ikke blot ligger i enkelte medarbejderes indbakke. På denne måde sikrer I, at alle kritiske beskeder og informationer bliver varetaget.

Journalisering

Med WorkPoint 365 kan I benytte Outlook som det primære arbejdsredskab i dagligdagen. I vil ikke behøve at skifte system for at arkivere jeres dokumenter. Denne journaliseringsfunktion er intuitiv og nem at bruge med drag & drop-funktion, og I kan sammenkæde informationerne i indbakken med en specifik sag, opgave, projekt og kunde.

9 features med WorkPoint 365 journalisering

Med denne funktion opnår I mange flere fordele med Outlook som dagligt arbejdsredskab.

  • Hurtig og nem arkivering af mails og vedhæftede filer med drag and drop funktion
  • Intuitiv søgefunktion sparer mange timer på journalisering og søgning af mails og dokumenter
  • Historik over de 10 mest brugte/besøgte sites
  • Systemet foreslår selv relevante destinationer for arkivering baseret på blandt andet afsenderinformationer. Forslaget kunne være en virksomhed, en sag eller et projekt1
  • Det er hurtigt og nemt at skabe overblik over personer, virksomheder, opgaver (sager og projekter) i WorkPoint 365s hierarkiske træstruktur
  • Automatisk og intelligent metatagging sparer brugerne for tid og ressourcer og kvalitetssikrer metadata på mails og dokumenter
  • Præcis dokumentation af korrespondance i forhold til krav fra myndigheder
  • Fuld integration til Office 365

Denne funktion er dog kun tilgængelig med WorkPoint Express Enterprise og WorkPoint 365.

Vil I gerne høre mere om WorkPoint 365 og hvordan I får den nemmeste og mest effektive procedure for journalisering?