Yderligere information om servicepakker
Hotline:
Ydelsen ’hotline’ indebærer, at du vil kunne ringe til os med dine spørgsmål. Der er med andre ord tale om prioriteret support i den forstand, at vi vil prioritere dig frem for brugere uden en abonnementspakke hos os ved perioder med kø.
Fås som del af:
– Bronzepakken
– Sølvpakken
– Guldpakken
Dokumentation:
Dokumentation indebærer følgende:
1) At du altid kan få dokumentation på alle de sager, du har kørende hos, da vi dokumenterer alt, hvad vi laver. På denne måde garanterer vi, at du ikke betaler for noget, du ikke får. Det vi er inde over, har vi dokumentation på – om end dette er opsætning af programmer, systemer eller lignende.
2) Dokumentation på vores kunders IT-infrastruktur. Dette gør, at din virksomheds arbejdsgange effektiviseres, eftersom dine virksomhedsmedarbejdere nemt og hurtigt kan overtage hinandens arbejdsopgaver, da de nødvendige informationer vil være nemme at tilgå.
Fås som del af:
– Bronzepakken
– Sølvpakken
– Guldpakken
Proaktiv monitorering:
Med ’proaktiv monitorering’ menes der, at vores systemer holder øje med jeres enheder døgnet rundt således, at vi får hurtig besked i tilfælde af opståede driftsforstyrrelser. Vi vil i mange tilfælde kunne se fejlen, før den når at blive en realitet hos jer.
Fås som del af:
– Bronzepakken
– Sølvpakken
– Guldpakken
Fjernsupport:
Fjernsupport-ydelsen indebærer, at du har adgang til elektronisk support. Dette foregår på den måde, at vi ”overtager” dine systemer, og at vi fikser den givne problematik, mens du blot arbejder videre. En anden variant er, at vi i fællesskab ser nærmere på dit IT-problem via eksempelvis TeamViewer, som er et program, der blandt andet giver os mulighed for at følge med i, hvad du laver på din computer (en form for skærmdeling). Du vil være med i hele processen, da du kan se hvilke skridt vi tager, for at løse problemet.
Fås som del af:
– Bronzepakken
– Sølvpakken
– Guldpakken
Antivirus software:
Som en del af vores servicepakker er der inkluderet Antivirusprogrammer, som vi monitorerer. Ved tilfælde af virusangreb og/eller ransomwareangreb får vi besked om det og kan på denne måde hurtigt afvæbne den givne trussel.
Fås som del af:
– Bronzepakken
– Sølvpakken
– Guldpakken
Patchmanagement:
Patchmanagement er formentlig et ord, de færreste støder på i deres hverdag. Patchmanagement betyder, at vi sørger for hele tiden at holde dine enheder og servere opdaterede med de seneste installationer og systemopdateringer. Du skal blot møde ind om morgenen og tænde op for din computer – så er den klar til arbejdsdagen.
Fås som del af:
– Bronzepakken
– Sølvpakken
– Guldpakken
0-15 min. gratis support pr. ticket/sag du opretter hos os – afregning pr. 15. min. derefter:
Du har adgang til 0-15 min. gratis support pr. ticket/sag, du opretter hos os. Går den enkelte sag udover denne tid, vil der blive afregnet pr. 15 min. ekstra, der bruges.
Fås som del af:
– Bronzepakken
Fri remote support:
I stedet for 15 min. gratis support vil du have adgang til ubegrænset fri remote support – altså vil du ikke skulle betale i så fald, at du gik ud over de 15 min. Har du problemer, som vi ikke kan løse elektronisk, så vi derfor bliver nødt til fysisk at komme ud og hjælpe dig, vil denne fysiske ydelse koste dig ekstra.
Fås som del af:
– Sølvpakken
Fri support:
Med fri support vil du have ubegrænset adgang til alle vores supportydelser. Dette indebærer blandt andet ydelser som remote support, men også support i det omfang, at vi rent fysisk kører ud og hjælper med at løse det givne problem hos jer, hvis du skulle foretrække dette i stedet.
Fås som del af:
– Guldpakken
Installering af udstyr:
Vi installerer og opsætter jeres udstyr for jer. Har I f.eks. købt en ny computer, og I skal have sat den op både fysisk og teknisk, så hjælper vi jer gerne med det.
Fås som del af:
– Guldpakken