MicroBizz: Brug din tid fornuftigt

« Tilbage

 

MicroBizz, hvis du gerne vil bruge mere tid på kunder og mindre til på ”alt det andet”. Med MicroBizz it-softwareløsning, får du ét system til det hele; effektivt, simpelt og 100% mobilt.

“Valget på MicroBizz var ikke så svært – der findes ganske enkelt ikke andre systemer på markedet, der kan alt det, som MicroBizz kan” – Jonas L. Andersen, JONAS A/S

”Vi havde en klar forventning om de besparelser, vi kunne forvente at opnå med MicroBizz – og det har vist sig at holde godt stik. Med alle forhold taget i betragtning som bl.a. udgifter til MicroBizz licenser, mobildata-abonnement og investering i 16 stk. Samsung tablets, vil jeg mene, at vores investering er betalt hjem på mindre end 14 måneder” – Henrik Hüttel Eriksen, Pacco A/S

 

MicroBizz

Læs mere om, hvad kunderne siger om MicroBizz her

MicroBizz er nemt, smart og effektivt

MicroBizz-appen gør det muligt for alle brugere at se ændringer lige når de sker og betjenes let via enkle skærmbilleder og ikoner. Desuden kan medarbejdere checke ind og ud på opgaver via deres smartphone uanset hvor de befinder sig.

Derfor skal du vælge MicroBizz
  • Med MicroBizz anvendes dine ressourcer altid mest optimalt
  • Optimerer virksomhedens arbejdsplan
  • Minimalt administrationsbehov
  • Korrekt registrering af tid, vareforbrug, kørsel, udlæg mm
  • MicroBizz sender automatiske beskeder til medarbejderne i tilfælde af, at der sker ændringer i løbet af dagen
  • MicroBizz sikrer effektivitet og kvalitet, samt optimal ressourceudnyttelse
  • Strømlining af kommunikation og information
  • Mere tid til kunderne og mindre tid på administration
  • Tilfredse kunder

Læs mere her

Blot et par af MicroBizz mange funktioner

CRM
Med MicroBizz får du styr på kunder, kontaktpersoner og kundehistorik, som de øvrige funktioner hænger sammen med, da hjertet af løsningen er et CRM-system.

Projektog opgavestyring
Tilknyt funktioner som gør projektstyring til en leg. Projektstyringen kan kobles op med vagtplaner, vareforbrug mm.

Kampagnestyring
Microbizz kan hjælpe med overblik, planlægning og styring af kampagner og kampagnemål.

Tidsregistrering
MicroBizz gør det nemt og effektivt for dine medarbejdere at registrere tid. De kan logge ind og ud af en arbejdsopgave fra de kommer på sitet til de kommer. De kan stoppe tiden nemt, når de holder frokostpause etc.

Lønbehandling
Løsningen gør det nemt for dine administrative medarbejdere at behandle lønnen ud fra den registrerede tid.

Varebestilling og -forbrug
Den tilhørende app’en gør det nemt for medarbejdere at bestille varer hjem, når de står og mangler det ude på byggepladsen. Det sparer tid og administrativt arbejde.

Kvalitetssikring.

Med MicroBizz er det nemt at tilknytte dokumentation til hvert enkelt projekt eller kunde, så du kan altid dokumentere sagens forløb og samtidig have det lige ved hånden.

 

MainBrain

Vil I høre mere om MicroBizz allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad MicroBizz kan tilbyde jeres virksomhed.

 

18. april 2024

Beskyttet: Styrk Din Virksomheds IT-Sikkerhed med Sårbarhedsscanning

Dette indhold er adgangskodebeskyttet. For at se det, indtast venligst din adgangskode nedenfor: Adgangskode:

Læs indlæg
16. november 2023

Ny rapport fra Digitaliseringsstyrelsen: Hver tredje danske SMV har ikke styr på IT-sikkerheden

Digitaliseringsstyrelsen har netop udgivet den årlige rapport omhandlende digital sikkerhed i danske SMV’er, og selvom tallene viser en forbedring sammenlignet…

Læs indlæg
7. november 2023

Sådan Spotter Du Phishing: Beskyt Din Virksomhed

Phishing-angreb er en trussel, som enhver organisation skal være opmærksom på. Disse ondsindede forsøg på at lokke følsomme oplysninger ud…

Læs indlæg