IT der driller og IT der fungerer
Vi kender alle IT problemer. Og vi hader alle IT problemer.
Computerproblemer, printerproblemer, internetproblemer….
Når det handler om vores primære arbejdsenhed i dagligheden, skal det bare virke!
Hvis du ikke har mulighed for at kontakte en intern IT afdeling på din arbejdsplads, burde I outsource jeres IT-support. Herigennem kan du og din virksomhed hurtigt og nemt få løst jeres IT problemer i dagligdagen.
23,8% procent af danskerne
En undersøgelse fra Wicke A/S viser nemlig, hele 23,8% af danskerne oplever mellem 15-30 minutters problemer dagligt med IT.
Hvor lang tid bruger du typisk i løbet af arbejdsdagen på at bøvle med eller vente på computere eller maskiner, der ikke fungerer optimalt?
Intet – det hele fungerer: 10,4%
Under 15 minutter om dagen: 52,9%
Mellem 15-30 minutter om dagen: 23,8%
Ikke relevant, da jeg hverken bruger computere eller maskiner: 4,8%
Ifølge Wilke A/S for Weekendavisen.dk
Hvis du kan nikke genkendende til denne problematik burde du og din arbejdsplads outsource jeres IT. Det er en funktion, som vi hos MainBrain er verdensmestre i. Vi er IT eksperter med små 25 års erfaring. Vi leverer altid god service til en ydmyg pris.
Herigennem kan du bruge mindre tid på IT, når du kan løse problemerne med blot ét opkald til din eksterne IT afdeling, MainBrain.
Alle IT problemer løses.. af os
Både store og små IT problemer kan have en større indflydelse og effekt på din arbejdsdag, end du lige går og tror.
Små problemer, som programmer, der lukker uventet ned, eller printere, der ikke vil samarbejde, og printe dine dokumenter, er spild af din dyrebare tid.
Derfor er det effektivt at outsource din IT. Hvis du har MainBrain som din eksterne IT-afdeling, kan du altid ringe til os i arbejdstiden og få IT support. Vi sørger for, at ordne dine IT problemer hurtigt og effektivt, så du kan bruge dine dyrebare arbejdstimer på dét, du er bedst til.
Ligeledes hjælper vi dig, hvis det handler om større IT problemer. Vi bygger et velfungerende IT system op fra grunden, hvor der er taget højde for nutidige og fremtidige arbejdsgange. Det gør sig gældende for al den IT, der bruges i din virksomhed – både hardware og software.
Det har altså afgørende betydning, at der bliver taget hånd om din virksomheds IT-problemer, fordi det har indflydelse på den daglige opgaveløsning. Det gælder arbejdscomputere, netværk og intranet, ordrestyrings- og lønsystemet, hjemmeside osv.
Lad os gøre dét for dig, som vi er bedst til, nemlig IT.
Den eksterne IT afdeling
Processen er nem og hurtig. Vi prioriterer at lære dig og dine behov at kende, så vi kan gennemskue hvad dine egentlige behov for IT er. Vi arbejder ud fra overbevisningen om, at gensidig tillid, dialog og viljen til at arbejde sammen er nøglen til et godt og konstruktivt samarbejde. For os drejer det sig om at rådgive i IT-løsninger, der understøtter netop din virksomhed.
Vi tilbyder tre abonnementspakker, der kan skabe et overblik over vores it-support.
Ønsker du en effektiv arbejdsdag, hvor alle dine programmer altid er opdateret og virker som de skal? Hvor du kan nå dine møder og andre deadlines uden problemer? Hvor du sparer tid og opnår økonomiske besparelser på problemløsningen, samt eliminere risikoen for tabt data, økonomisk kriminalitet og tabt arbejdstid?
Vores tre abonnementspakker er en perfekt support-løsning til gode priser
GULDPAKKEN |
SØLVPAKKEN |
BRONZEPAKKEN |
Hotline | Hotline | Hotline |
Dokumentation | Dokumentation | Dokumentation |
Proaktiv monitorering | Proaktiv monitorering | Proaktiv monitorering |
Fjernsupport | Fjernsupport | Fjernsupport |
Antivirus software | Antivirus software | Antivirus software |
Patchmanagement | Patchmanagement | Patchmanagement |
Fri support | Fri remote support | Gratis support 0-15 min. |
Installering af udstyr | Afregning pr. 15. min. derefter | |
895,- pr. mdr./bruger |
525,- pr. mdr./bruger |
250,- pr. mdr./bruger |
Ring til MainBrain til en uforpligtende snak. Vi kan hjælpe dig med alt fra små IT problemer til din generelle IT-infrastruktur.
Hos MainBrain får I blandt andet:
- En serviceaftale på virksomhedens server og brugernes arbejdsstationer.
Dermed sikrer du dig, at din software altid er opdateret, så der ikke opstår ”huller” i systemet, hvor hackere kan få en fod indenfor. - Tjekket din IT og software døgnet rundt.
- Løbende backup af dine data (dagligt eller ugentligt afhængig af dine behov).
Vil I høre mere om, hvordan MainBrain kan hjælpe jer?
Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad MainBrain kan tilbyde jeres virksomhed.