Samarbejd med Office 365!

Samarbejd med Office 365

Uanset hvor du befinder dig, eller hvilken enhed du anvender, så kan du nemt dele filer, redigere i filerne i realtid, samt sikre produktiviteten.

Med Office 365’s moderne måder at arbejde på kan du nu vælge mellem flere forskellige arbejdsformer.

Samarbejd med udvalgte personer

Du kan nu dele filer, redigere og samarbejde med udvalgte personer, som du har tillid til. På denne måde er det kun de udvalgte personer, der har adgang til og kan redigere i de delte filer. Herved sikre du, at filerne ikke når ud til alle, samt at du har muligheden for at få et andet perspektiv på sagerne eller gode råd til, hvordan du kan arbejde videre med dem. Du har desuden altid mulighed for, på et senere tidspunkt, at dele filerne med et team eller blot flere personer, hvis du ønsker.

Samarbejd som et team

De bedste resultater kommer ofte fra arbejdet i teams. Med Office 365 har dit team nu mulighed for at få ét centralt sted, hvor alle kan kommunikere, få adgang til filer og få mere fra hånden, hvilket gør det nemmere at samarbejde. Uanset hvor du eller dine teamkollegaer befinder jer, så kan I altid holde jer opdateret og arbejde videre med opgaverne.

Skyen

Med OneDrive er det for dig og dine kollegaer slut med at vedhæfte filer i mails og jonglere med flere versioner af det samme dokument. Når I arbejder med filerne i OneDrive, har I et fundament til at dele og redigere sammen med andre og samarbejde bedre. Du er dermed aldrig mere begrænset til din computer på kontoret, men kan deltage uanset hvor du befinder dig.

  • Gem dine filer på OneDrive, og få adgang til dem hvor som helst via din browser eller en Office-app.
  • Del en fil fra dit OneDrive med bestemte personer, eller brug et link.
  • Få ro i sindet i vished om, at dine filer er i sikkerhed.
  • Du har altid den nyeste version.

Startvejledning til OneDrive

Læs med i næste uge, hvor der er fokus på teamsamarbejde i Office 365.