Kontakt til MainBrains Support!

Online

Er du kunde hos os, kan du oprette en online supportsag. Din sag bliver derved behandlet online, og du vil kunne følge med fra start til slut.

E-mail

Send os en e-mail på servicedesk@mainbrain.dk og vi svarer dig tilbage hurtigst muligt inden for 4 timer.

Telefon

Ring til os på +45 70 25 12 01, så finder vi i fællesskab en løsning – hvad end det er for et problem, du har brug for at få løst.

Opret ny supportsag online

Eksisterende kunder med en aftale kan med fordel benytte vores supportweb, til at oprette en ny sag, eller se status på eksisterende sager.

Hvis login er oprettet til dig, vil dette kunne tilgås via en tidligere udsendt mail med titlen ‘Welcome to MainBrain A/S Client Portal’.

Supportweb giver overblik over udestående-, igangværende- og afsluttede opgaver.

Opret en ny supportsag

Remotesupport

Til kunder med serviceaftale tilbyder vi support over internettet via remotesoftware.

Quick supportsoftware til Mac og Windows kan hentes her.

Host software til Mac og Windows kan hentes her.

Sidebar
Clear
Cache