IT-support – Få hjælp til virksomhedens IT hos MainBrain
Hos MainBrain tilbyder vi dig 3 forskellige abonnementspakker, der sikrer dig kompetent og grundig IT-support, når du har behov for det.
De fleste tænker ikke over deres IT-løsninger, før der opstår et problem, og i mange virksomheder er der ikke en descideret IT-ansvarlig at gå til. I det tilfælde træder vores eksperter fra MainBrain til og yder effektiv IT-support, der løser det problem, der er opstået for dig.
Når din virksomhed har en af vores attraktive abonnementsordninger, har du mulighed for at få IT-support på alle hverdage inden for åbningstid. Oftest løser vi dit problem via fjernsupport, hvilket oftest går hurtigst, men kan det ikke løses over telefonen, kommer vi selvfølgelig ud til dig.
Med vores IT-support får du frihed til at fokusere på det, du er dygtig til – og du slipper for at bekymre dig om opdateringer, glemte passwords, virusangreb og nedetid.
Du ser vores populære IT-abonnementspakker ved at klikke på knappen nedenfor:
Du er også meget velkommen til at ringe til os på telefon +45 70 25 12 01 – så tager vi en uforpligtende dialog om IT-service, der passer til præcis dig og din virksomhed.
Få IT-support til en yderst fair pris
Hos MainBrain brænder vi for at gøre livet lettere for vores kunder ved for eksempel at supportere på IT og give faglig og strategisk sparring på din virksomheds IT-løsninger, og vi gør det til meget konkurrencedygtige priser.
På den lange bane vil du spare penge på at tegne et serviceabonnement hos os frem for at hyre dyre konsulenter ind, hvis det pludselig brænder på – og du vil altid have tryghed for, at du har en samarbejdspartner, der sørger for proaktiv monitorering, antivirus software, patch management med videre.
Hør mere om IT-support hos MainBrain
Vi er altid klar til at tage en uforpligtende dialog med dig om IT-support, der passer til dine og virksomhedens behov. Derfor er du meget velkommen til at kontakte os på telefon +45 70 25 12 01 og høre mere.