Forestil dig det her: Du sidder med et stort projekt, men du mangler lige den vigtigste specifikation, der tilhører konstruktionen. Men du kan simpelthen ikke finde den – lige meget hvor meget du leder efter den.

Det sætter en stopper for dit arbejde, din effektivitet og den videreproces i forløbet.

Kritisk data – digitalt

Vi modtager mere og mere kritisk data digitalt, da vores primære arbejdsredskab er computeren. Det resulterer dog i at meget data bliver lagret mange forskellige steder, og til sidst ved du ikke hvor du kan finde den specifikation, du skal bruge – muligvis er den gemt på en kollegas skrivebord eller et helt tredje sted.

Derudover skaber vi også selv en stor mængde af kritisk data, som du ikke tænker over er kritisk og er gemt vilkårlige steder. Det er derfor nu vigtigere end nogensinde før, at de data er nemme at arkivere det rigtige sted og nemme at finde igen for alle i virksomheden.

Men hvordan holder man styr på de mange data? Og hvordan sorterer man i det?

WorkPoint 365 – Et effektivt system til dine kritiske data

Der kræves et effektivt journaliseringssystem. Det stigende antal af kritiske data betyder, at vi alle har brug for et overblik over det vi sidder at arbejder med og samarbejder om. WorkPoint 365 giver dig lige nøjagtigt det overblik over dine projekter, kunder, sager og allervigtigst al data, der er tilknyttet dem – om det er mails, dokumenter, kontaktoplysninger eller noget helt fjerde.

WorkPoint 365 holder styr på data, arkiverer logisk og der kan nemt sorteres i data, hvilket i sidste ende sparer medarbejderne tid.

Kritisk data bliver lagret et centralt sted, og de følger ikke medarbejderne, men derimod kunderne, projekterne eller sagerne. På denne måde kan alle der går til og fra projekterne have adgang til dokumentationen – også dem, der ikke er med i opstartsfasen.

Det resulterer i en højere effektivitet i virksomheden, da du ikke skal bruge unødvendig tid på at finde lige præcis de dokumenter som du skal bruge. Samtidig er du også fri for at bruge din tid på arkivering, da WorkPoint 365 kommer med intelligente forslag til hvor dit dokument skal arkiveres.

 

Vil du høre mere om denne løsning?