WorkPoint 365: Introduktion

« Tilbage

WP365_Completing_SharePoint_Online_POS

 

Som noget nyt forhandler vi i MainBrain nu løsningen WorkPoint 365 til Office 365. WorkPoint 365 er en forretningsstrategisk løsning, som kan lette de administrative opgaver, som til tider sluger meget arbejdstid – tid som kunne blive brugt på dine kunder, nye som nuværende. Samtidig giver denne løsning dig overblikket over forløbet i dine sager. Vi vil over de næste uger gennemgå de forskellige muligheder som værktøjet WorkPoint 365 kan tilbyde din virksomhed – alt fra projektstyring over sagsbehandling til kontaktstyring. Men vi vil først begynde med en kort introduktion af værktøjet, som reelt er og bliver en vidensportal for din virksomhed.

Gør Office 365 mere effektivt

Med Office 365 åbner sig mange muligheder for en effektivisering af din arbejdsdag, men der er sikkert stadig mange administrative opgaver, som du og dine kollegaer gerne vil være foruden eller hvert fald blot skære ned på. WorkPoint 365 bygger oven på SharePoint, og gør SharePoint-funktionen mere effektiv end nogensinde. Du får med WorkPoint 365 hurtigere værdi ud af din investering i SharePoint.

WorkPoint 365 er et modulopbygget standardsystem i skyen, som sætter vidensdeling i system og strukturerer alle data hierarkisk via SharePoint. WorkPoint 365 gør det muligt for dig at opbygge forretningskritiske løsninger til dine projekter, og sørger samtidig for en effektiv styring af arbejdsgangene, håndtering af data samt vidensdeling på tværs af projektgrupper. Essentielt bygger WorkPoint 365 bro mellem alle Office pakkens funktioner, og du kan dermed sammenkoble filer, dokumenter, mails og kontakter i Outlook med specifikke projekter, kunder eller opgaver. Dette gør det nemt og effektivt for alle at tilgå de data, der tilhører en specifik kunde eller projekt, og dermed kan alle have det fulde overblik, hvor langt man er i projektet eller kundens sag.

Som kort nævnt ovenfor tilbyder WorkPoint 365 forskellige muligheder. Muligheder, der kan tilpasses alt efter hvilken branche, du befinder dig i. Med andre ord – værktøjet tilpasses din virksomhed og ikke omvendt.

De forskellige muligheder inkluderer:

  • Projektstyring
  • Sagsstyring
  • Kontaktstyring
  • Journalisering

De forskellige muligheder vil vi gennemgå over de næste uger for at give dig et indblik i, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde dig og din virksomhed for på denne måde at effektivisere din hverdag.

Kan du ikke vente med at høre om de forskellige muligheder, som WorkPoint 365 kan tilbyde?

Så kan du læse mere om løsningen på vores produktside.

Tøv endelig heller ikke med at ringe til os på tlf.: +45 7025 1201 eller send en mail til info@mainbrain.dk, hvis du vil høre mere detaljeret om WorkPoint 365. Vi kommer også gerne ud til en uforpligtende samtale, hvor vi kan fortælle mere dybdegående om, hvad WorkPoint 365 kan gøre for dig og din virksomhed.

 

16. november 2023

Ny rapport fra Digitaliseringsstyrelsen: Hver tredje danske SMV har ikke styr på IT-sikkerheden

Digitaliseringsstyrelsen har netop udgivet den årlige rapport omhandlende digital sikkerhed i danske SMV’er, og selvom tallene viser en forbedring sammenlignet…

Læs indlæg
7. november 2023

Sådan Spotter Du Phishing: Beskyt Din Virksomhed

Phishing-angreb er en trussel, som enhver organisation skal være opmærksom på. Disse ondsindede forsøg på at lokke følsomme oplysninger ud…

Læs indlæg
3. september 2023

Skab tillid gennem skarp, løsningsorienteret og lydhør IT-sikkerhed

I denne digitale tidsalder, hvor vores hverdag og virksomheder i stigende grad er afhængige af teknologi, står IT-sikkerhed ikke blot…

Læs indlæg