Vi har de foregående uger givet jer et indblik i den forretningsstrategiske løsning, WorkPoint 365, og denne løsnings muligheder for at effektivisere jeres virksomheds projekt- sags- og kontaktstyringsprocesser. Men det er ikke blot disse processer som denne løsning kan effektivisere.
Selvom mange måske troede internettet var en døgnflue, er nu vi blevet ret afhængige af det i vores arbejde. For mange er Outlook blevet funktionen, hvorfra vi kommunikerer, indkalder til møder, ser vejrudsigten m.v. Men nu kan I med WorkPoint 365 gøre Outlook til jeres primære arbejdsstation.
Sæt journalisering i system
Outlook er blevet kommunikationskanalen i mange virksomheder, og I modtager derfor sikkert mange kritiske beskeder og dokumenter via mail. Med WorkPoint 365 kan I sikre at alle vigtige og forretningskritiske informationer bliver journaliseret hver eneste gang. Løsningen sørger for at alle relevante medarbejdere har adgang til kritiske beskeder og dokumenter, og ikke blot ligger i enkelte medarbejderes indbakke. På denne måde sikrer I, at alle kritiske beskeder og informationer bliver varetaget.
Med WorkPoint 365 kan I benytte Outlook som det primære arbejdsredskab i dagligdagen. I vil ikke behøve at skifte system for at arkivere jeres dokumenter. Denne journaliseringsfunktion er intuitiv og nem at bruge med drag & drop-funktion, og I kan sammenkæde informationerne i indbakken med en specifik sag, opgave, projekt og kunde.
9 features med WorkPoint 365 journalisering
Med denne funktion opnår I mange flere fordele med Outlook som dagligt arbejdsredskab.
- Hurtig og nem arkivering af mails og vedhæftede filer med drag and drop funktion
- Intuitiv søgefunktion sparer mange timer på journalisering og søgning af mails og dokumenter
- Historik over de 10 mest brugte/besøgte sites
- Systemet foreslår selv relevante destinationer for arkivering baseret på blandt andet afsenderinformationer. Forslaget kunne være en virksomhed, en sag eller et projekt1
- Det er hurtigt og nemt at skabe overblik over personer, virksomheder, opgaver (sager og projekter) i WorkPoint 365s hierarkiske træstruktur
- Automatisk og intelligent metatagging sparer brugerne for tid og ressourcer og kvalitetssikrer metadata på mails og dokumenter
- Præcis dokumentation af korrespondance i forhold til krav fra myndigheder
- Fuld integration til Office 365
1 Denne funktion er dog kun tilgængelig med WorkPoint Express Enterprise og WorkPoint 365.
Vil I gerne vide mere om hvordan WorkPoint 365 kan gøre Outlook til et primært værktøj i jeres virksomhed?
Så tøv ikke med at ringe til os på tlf.:+45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk