WorkPoint 365: Journalisering

« Tilbage

WorkPoint 365

Vi har de foregående uger givet jer et indblik i den forretningsstrategiske løsning, WorkPoint 365, og denne løsnings muligheder for at effektivisere jeres virksomheds projekt- sags- og kontaktstyringsprocesser. Men det er ikke blot disse processer som denne løsning kan effektivisere.

Selvom mange måske troede internettet var en døgnflue, er nu vi blevet ret afhængige af det i vores arbejde. For mange er Outlook blevet funktionen, hvorfra vi kommunikerer, indkalder til møder, ser vejrudsigten m.v. Men nu kan I med WorkPoint 365 gøre Outlook til jeres primære arbejdsstation.

Sæt journalisering i system

Outlook er blevet kommunikationskanalen i mange virksomheder, og I modtager derfor sikkert mange kritiske beskeder og dokumenter via mail. Med WorkPoint 365 kan I sikre at alle vigtige og forretningskritiske informationer bliver journaliseret hver eneste gang. Løsningen sørger for at alle relevante medarbejdere har adgang til kritiske beskeder og dokumenter, og ikke blot ligger i enkelte medarbejderes indbakke. På denne måde sikrer I, at alle kritiske beskeder og informationer bliver varetaget.

 

Journalisering

 

Med WorkPoint 365 kan I benytte Outlook som det primære arbejdsredskab i dagligdagen. I vil ikke behøve at skifte system for at arkivere jeres dokumenter. Denne journaliseringsfunktion er intuitiv og nem at bruge med drag & drop-funktion, og I kan sammenkæde informationerne i indbakken med en specifik sag, opgave, projekt og kunde.

9 features med WorkPoint 365 journalisering

Med denne funktion opnår I mange flere fordele med Outlook som dagligt arbejdsredskab.

  • Hurtig og nem arkivering af mails og vedhæftede filer med drag and drop funktion
  • Intuitiv søgefunktion sparer mange timer på journalisering og søgning af mails og dokumenter
  • Historik over de 10 mest brugte/besøgte sites
  • Systemet foreslår selv relevante destinationer for arkivering baseret på blandt andet afsenderinformationer. Forslaget kunne være en virksomhed, en sag eller et projekt1
  • Det er hurtigt og nemt at skabe overblik over personer, virksomheder, opgaver (sager og projekter) i WorkPoint 365s hierarkiske træstruktur
  • Automatisk og intelligent metatagging sparer brugerne for tid og ressourcer og kvalitetssikrer metadata på mails og dokumenter
  • Præcis dokumentation af korrespondance i forhold til krav fra myndigheder
  • Fuld integration til Office 365

1 Denne funktion er dog kun tilgængelig med WorkPoint Express Enterprise og WorkPoint 365.

Vil I gerne vide mere om hvordan WorkPoint 365 kan gøre Outlook til et primært værktøj i jeres virksomhed?

Så tøv ikke med at ringe til os på tlf.:+45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk

 

16. november 2023

Ny rapport fra Digitaliseringsstyrelsen: Hver tredje danske SMV har ikke styr på IT-sikkerheden

Digitaliseringsstyrelsen har netop udgivet den årlige rapport omhandlende digital sikkerhed i danske SMV’er, og selvom tallene viser en forbedring sammenlignet…

Læs indlæg
7. november 2023

Sådan Spotter Du Phishing: Beskyt Din Virksomhed

Phishing-angreb er en trussel, som enhver organisation skal være opmærksom på. Disse ondsindede forsøg på at lokke følsomme oplysninger ud…

Læs indlæg
3. september 2023

Skab tillid gennem skarp, løsningsorienteret og lydhør IT-sikkerhed

I denne digitale tidsalder, hvor vores hverdag og virksomheder i stigende grad er afhængige af teknologi, står IT-sikkerhed ikke blot…

Læs indlæg