Online
IT-Servicepakker
Skræddersyer IT-hjælp med IT-servicepakker til din forretning
Vi sikrer jeres PC/Mac’s, så I kan fokusere på at drive jeres virksomhed
Lad os være din IT-partner, så du kan fokusere på din forretning
Du kan vælge mellem 3 IT-servicepakker, der kan støtte op om jeres daglige drift og udvikling.
Bronzepakken
- Hotline
- Dokumentation
- Proaktiv monitorering
- Fjernsupport
- Endpoint protection
- Patchmanagement
- Gratis support 0-15 min. afregning pr. 15 min. derefter
Sølvpakken
- Hotline
- Dokumentation
- Proaktiv monitorering
- Fjernsupport
- Endpoint protection
- Patchmanagement
- Fri remote support
Guldpakken
- Hotline
- Dokumentation
- Proaktiv monitorering
- Fjernsupport
- Endpoint protection
- Patchmanagement
- Fri support
- Installering af udstyr
Det siger vores kunder
Rasmus Frølund Thomsen
CTO & Founding Partner – Kvantum Copenhagen ApS
”De ti timer jeg sparer om måneden ved IKKE at skulle forholde mig dagligt til IT-udfordringer, er direkte fakturerbare på min egen bundlinie.“
Marie Winther Bothén
COO – Froosh
”MainBrain kender alle muligheder i Microsoft Office”
Signe Sloth Hansen
Projektchef – Akademisk Arkitektforening
”Processen var en øjenåbner”
Heinrich Thomsen
Adm. Direktør Calibrate
”Vi har også lagt vægt på en IT-partner, der kan sikre os en gnidningsfri arbejds-hverdag, uanset om det foregår på en PC eller MAC, og samarbejdet imellem disse to kunne MainBrain garantere os ville fortsætte helt uden komplikationer.”
Jan Tornfeldt
Adm. direktør – MatchMaker
”Om jeg ville vælge at bruge en ekstern it-chef igen? Jeg ville ikke drømme om at gøre andet”
Yderligere information om servicepakker
Hotline:
Ydelsen ’hotline’ indebærer, at du vil kunne ringe til os med dine spørgsmål.
Der er med andre ord tale om prioriteret support i den forstand, at vi vil prioritere dig frem for brugere uden en abonnementspakke hos os ved perioder med kø.
Fås i alle vores servicepakker
Dokumentation:
Dokumentation indebærer følgende:
1) At du altid kan få dokumentation på dine sager, da vi dokumenterer alt, hvad vi laver. På denne måde garanterer vi, at du ikke betaler for noget, du ikke får.
Det vi er inde over, har vi dokumentation på – om end dette er opsætning af programmer, systemer eller lignende.
2) Dokumentation på vores kunders IT-infrastruktur. Dette gør, at din virksomheds arbejdsgange effektiviseres, eftersom dine virksomhedsmedarbejdere nemt og hurtigt kan overtage hinandens arbejdsopgaver, da de nødvendige informationer vil være nemme at tilgå.
Fås i alle vores servicepakker
Proaktiv monitorering:
Med ’proaktiv monitorering’ menes der, at vores systemer holder øje med jeres enheder døgnet rundt således, at vi får hurtig besked i tilfælde af opståede driftsforstyrrelser.
Vi vil i mange tilfælde kunne se fejlen, før den når at blive en realitet hos jer.
Fås i alle vores servicepakker
Antivirus software:
Som en del af vores servicepakker er der inkluderet Antivirusprogrammer, som vi monitorerer.
Ved tilfælde af virusangreb og/eller ransomwareangreb får vi besked om det og kan på denne måde hurtigt afvæbne den givne trussel.
Fås i alle vores servicepakker
Fjernsupport:
Fjernsupport-ydelsen indebærer, at du har adgang til elektronisk support.
Dette foregår på den måde, at vi ”overtager” dine systemer, og at vi fikser den givne problematik, mens du blot arbejder videre.
En anden variant er, at vi i fællesskab ser nærmere på dit IT-problem via eksempelvis TeamViewer, som er et program, der blandt andet giver os mulighed for at følge med i, hvad du laver på din computer (en form for skærmdeling).
Du vil være med i hele processen, da du kan se hvilke skridt vi tager, for at løse problemet.
Fås i alle vores servicepakker
Patch management:
Patch management er formentlig et ord, de færreste støder på i deres hverdag.
Patchmanagement betyder, at vi sørger for hele tiden at holde dine enheder og servere opdaterede med de seneste installationer og systemopdateringer.
Du skal blot møde ind om morgenen og tænde op for din computer – så er den klar til arbejdsdagen.
Fås som del af Sølvpakken
0-15 min. gratis support pr. ticket/sag du opretter hos os – afregning pr. 15. min. derefter:
Du har adgang til 0-15 min. gratis support pr. ticket/sag, du opretter hos os.
Går den enkelte sag udover denne tid, vil der blive afregnet pr. 15 min. ekstra, der bruges.
Fås som del af Bronzepakken
Fri remote support:
I stedet for 15 min. gratis support vil du have adgang til ubegrænset fri remote support – altså vil du ikke skulle betale i så fald, at du gik ud over de 15 min.
Har du problemer, som vi ikke kan løse elektronisk, så vi derfor bliver nødt til fysisk at komme ud og hjælpe dig, vil denne fysiske ydelse koste dig ekstra.
Fås som del af Sølvpakken
Fri support:
Med fri support vil du have ubegrænset adgang til alle vores supportydelser.
Dette indebærer blandt andet ydelser som remote support, men også support i det omfang, at vi rent fysisk kører ud og hjælper med at løse det givne problem hos jer, hvis du skulle foretrække dette i stedet.
Fås som del af Guldpakken
Installering af udstyr:
Vi installerer og opsætter jeres udstyr for jer.
Har I f.eks. købt en ny computer, og I skal have sat den op både fysisk og teknisk, så hjælper vi jer gerne med det.
Fås som del af Guldpakken
Over 25 års erfaring
Få skræddersyet IT-hjælp med IT-servicepakker til din forretnings IT-behov.
Du kan vælge mellem 3 IT-servicepakker, der kan støtte op om jeres daglige drift og udvikling:
Bronze-, Sølv- & Guldpakken.
Med en IT-servicepakke får du effektiviseret virksomhedens arbejdsgange, fordi I får IT-løsninger, der er nemme at navigere i, og som passer til jeres behov – det betyder, at det er slut med at bruge unødvendig tid og ressourcer på at få tingene til at virke.
Støder du på udfordringer i forbindelse med IT-løsningerne i din virksomhed?
Kender du det, at dit arbejde bliver bremset, fordi noget ikke virker eller svarer? Eller er du træt af at bruge tid på problemløsning, når jeres IT driller?
Så lad os hjælpe dig! Hos MainBrain tilbyder vi dig 3 forskellige IT-abonnementspakker alt efter hvilket behov, der er i din virksomhed.
Fælles for alle 3 løsninger er, at de inkluderer en IT-hotline, så du har et sted at henvende dig, hvis du har behov for IT-support, og at vi er din direkte kontakt, så du ikke behøver flere leverandører af dine IT-services.
Du vælger frit mellem Guldpakken, Sølvpakken eller Bronzepakken.
Hvilken pakke, du har behov for, afhænger for eksempel af, dine daglige arbejdsrutiner, strategien og behovet for IT der virker, og hvor tit du har behov for at skifte udstyr.
Scroll op og se vores servicepakker.
Du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du vil have hjælp til at vælge.
Herudover får du en samarbejdspartner, der ved, hvad de taler om - vi deler gerne ud af tips og viden til en nemmere hverdag med IT
Læs for eksempel vores artikler, hvor du finder masser af viden om alt fra
cryptojacking-angreb til deling af kalendere i Outlook.
Hvem er MainBrain A/S, og hvem er du som vores kunde?
Tag et lyt til hvordan vi har løst Bang & Beenfeldt A/S IT-udfordringer, samt hvordan vi har hjulpet dem med at vækste, igennem vores IT-systemer der er tilpasset Bang & Beenfeldt A/S behov.
Igennem vores servicepakker, IT-løsninger og vores eksperter, står vi for hele dit IT-setup, så du kan fokusere på at drive og vækste din forretning, uden at spekulere om jeres systemer kan følge med, og om jeres sikkerhed er i top.
Lyder det som noget for dig?
Så tilbyder vi et gratis IT-tjek af din forretning, samt et gratis IT-optimeringstjek.
Derved kan du få konkret feedback på hvad vi kan hjælpe med, og hvordan et samarbejde med os, vil hjælpe din forretning.
Bør du outsource?
Først og fremmest kan I stille jer spørgsmålene til højre, og hvis I svarer JA på mere end et spørgsmål, er det sandsynligvis en god ide at outsource.
Næste step er at tage kontakt til os for en uforpligtende dialog.
Hvad er gevinsten for jer ved at vælge IT-outsourcing
- I kommer på forkant med udviklingen og muligheder til at understøtte virksomhedens IT-behov.
- Den eksterne IT-afdeling besidder stærk faglighed.
- Løbende sparring ved små og større IT-investeringer
- Professionelle systemer til opdatering og vedligeholdelse af virksomhedens IT-infrastruktur. Herunder GDPR understøttelse.
- Uafhængig af ferie-vagtplaner og sygdom. Den eksterne IT-afdeling er altid tilgængelig.
Bruger en eller flere af dine ansatte unødig meget tid på at løse IT-opgaver, der ikke burde ligge på deres bord?
Har I svært ved at navigere i hvilke systemer, der bedst understøtter jeres arbejdshverdag?
Kommer dine ansatte til dig som leder, med IT-udfordringer?
Mangler I automatiserede arbejdsgange, der giver jer mere tid i dagligdagen?
Krydser I fingre og håber på sikkerheden i clouden/skyen?
Er I afhængige af jeres computere for at udføre jeres arbejde?
Er IT med til at sikre din virksomhed vækst?
Gemmer I personfølsomme data?
Er I afhængige af forretningspatenter/metoder og eller andre data, der sikrer virksomhedens drift?