MENU

Menu ikon

Online

Billeder af medarbejdere i MainBrain

Tracking af Leads

Gør besøgende på din hjemmeside til leads med lead tracking

Få konkrete leads med MainBrain A/S

Har du nogensinde tænkt over, hvem der egentlig besøger din hjemmeside? Hos MainBrain hjælper vi dig med at finde svaret.

Vi gør det nemt for dig at se, hvilke virksomheder der kigger forbi, så du kan tage kontakt, før de smutter igen.

Ikke flere anonyme besøgende – kun potentielle kunder, der faktisk er interesserede i det, du tilbyder.

Vi ved godt, at leads ikke bare handler om mængde – det handler om kvalitet. Derfor giver vi dig ikke bare tilfældige data, men konkrete indsigter i dine besøgendes adfærd, så du kan tage handling på det rigtige tidspunkt.

Hvorfor vælge vores lead tracking?

Hvad kan du få ud af det?

Gør dine anonyme besøgende til varme leads ved at se præcis, hvem der kigger på din hjemmeside, og hvad de er interesserede i.

Med dybdegående indsigt får du adgang til virksomhedsnavne, besøgsadfærd og kontaktpersoner direkte i din indbakke – så du altid ved, hvem du skal tage fat i.

Integrér vores lead tracking med dine eksisterende værktøjer som CRM, Google Analytics, Ads eller Zapier, og slip for manuelt arbejde.

Brug data til at målrette din markedsføring, automatisere din opfølgning og få flere kunder uden ekstra indsats.

Priser

Vi tilbyder fleksible pakker med en tydelig prisstruktur, designet til at matche dine unikke behov.
I stedet for kun at fokusere på antal besøgende, tager vores pakker højde for de specifikke værktøjer og funktioner, der bedst støtter dine forretningsmål.

Vælg den pakke, der passer til din virksomhed og de løsninger, du har brug for.

Features
Starter
Scale
Pro
Value Story
Ideel for små virksomheder eller startups, som ønsker et indblik i nøglebesøgende, uden at have behov for avancerede features
Perfekt til virksomheder i vækst, som ønsker en dybere indsigt, og som er igang med at skalere deres salg- og marketingafdeling.
Denne pakke er designet til større afdelinger eller virksomheder, der har brug for avanceret automatisering, forbedret datastyring samt personaliseret support.
Pris (årlig)
Fra 515,-/md
Fra 1.187,-/md
Fra 2.679,-/md
Leads
50 – 100 leads
250 – 5000 leads
750 – ubegrænset antal leads
Antal brugere
3 brugere inkluderet
10 brugere inkluderet
Ubegrænset antal brugere inkluderet
Automatiseringer
3 automatiseringer inkluderet
10 automatiseringer inkluderet
Ubegrænset antal automatiseringer inkluderet
Email-rapportering
3 automatiserede emailrapporter med csv-fil inkluderet
Ubegrænset antal automatiserede emailrapporter med csv-fil inkluderet
Ubegrænset antal automatiserede emailrapporter med csv-fil inkluderet
Features
Starter
Scale
Pro
Value Story
Ideel for små virksomheder eller startups, som ønsker et indblik i nøglebesøgende, uden at have behov for avancerede features
Perfekt til virksomheder i vækst, som ønsker en dybere indsigt, og som er igang med at skalere deres salg- og marketingafdeling.
Denne pakke er designet til større afdelinger eller virksomheder, der har brug for avanceret automatisering, forbedret datastyring samt personaliseret support.
Pris (årlig)
Fra 515,-/md
Fra 1.187,-/md
Fra 2.679,-/md
Leads
50 – 100 leads
250 – 5000 leads
750 – ubegrænset antal leads
Antal brugere
3 brugere inkluderet
10 brugere inkluderet
Ubegrænset antal brugere inkluderet
Automatiseringer
3 automatiseringer inkluderet
10 automatiseringer inkluderet
Ubegrænset antal automatiseringer inkluderet
Email-rapportering
3 automatiserede emailrapporter med csv-fil inkluderet
Ubegrænset antal automatiserede emailrapporter med csv-fil inkluderet
Ubegrænset antal automatiserede emailrapporter med csv-fil inkluderet
CRM-integrationer
67 CRM-integrationer inkluderet
+ MS Dynamics / Hubspot
+ Marketo / Salesforce
Annonce/Ads-integrationer
Google Ads integration
+ LinkedIn Ads integration
+ LinkedIn Ads integration
Analytiske integrationer
GA4 + Looker Studio integration
Matomo integration
Kommunikative integrationer
Slack / MS Teams
Slack / MS Teams
Slack / MS Teams
Automatiseringsintegrationer
Zapier / Make
Zapier / Make
Zapier / Make
CRM-aktiviteter
Send leads manuelt til CRM
Send leads manuelt til CRM
Send leads manuelt til CRM
Niveau af kundesupport
Kundesupport via e-mail (svar inden for 72 timer)
Kundesupport via e-mail og telefon (svar inden for 48 timer)
Kundesupport via e-mail og telefon (svar inden for 24 timer)
Onboarding
Online webinar, som du kan se, når det passer dig
Online webinar, som du kan se, når det passer dig
Personaliseret onboarding
Ekstra features
Visualisér brugeradfærd med skærmoptagelser (data opbevares i 2 dage).
Visualisér brugeradfærd med skærmoptagelser (data opbevares i 14 dage).
LinkedIn målgrupper
Eksportér virksomheder til LinkedIn Målgrupper manuelt
Send leads til LinkedIn Målgrupper automatisk
Brugerstyring/konti
Brugerroller (Admin, Edit, Viewer roller)
Brugerroller (Admin, Edit, Viewer roller)
CRM-automatisering
Brug CRM-data i programmet til automatisering
Brug CRM-data i programmet til automatisering
Ekstra
Importer kundedata for automatisk at tildele tags
Eksport af data
Adgang til en sikker filoverførselstjeneste (SFTP)
Kvartalsmøder med CSM (Customer Succes Manager)

Skal vi tage en snak om, hvilken forskel lead tracking kan gøre for din virksomhed?

Vi finder sammen den helt rigtige løsning til jeres virksomhed.

Fordele ved MainBrain som it IT Partner

IT-sikkerhed af høj kvalitet

Med MainBrain som din IT-leverandør er dine data og filer i sikre hænder. Vi gør en dyd ud af, at din sikkerhed er i top. På den måde skal du ikke bekymre dig om virusser, malware, phishing eller lignende trusler, som kan have negative konsekvenser for din daglige virksomhedsdrift. 

Knivskarpe IT-eksperter lige ved hånden

Med knivskarpe IT-eksperter mener vi det virkelig. Siden vores start i 2000 har MainBrain 24 års erfaring i IT-industrien. Vi har udviklet dybdegående kompetencer og en solid forståelse af markedet og dets udfordringer. Få IT-virksomheder kan sige det samme. Vi er altid opdaterede på de nyeste computersystemer og teknologi.

Skalérbare løsninger

Vælger du MainBrain som din foretrukne IT-leverandør, finder vi sammen den abonnementspakke, som vil gavne din virksomhed bedst. Denne vil vi tilpasse netop din virksomheds IT-behov. På den måde får du den mest hensigtsmæssige løsning. Vi bestræber, at det spiller bedst muligt sammen med din forretningsstrategi således, at IT tilfører værdi til din virksomhed.

Besparelser

Udover at få en god service sparer du også mange penge. For et beskedent beløb om måneden, har du din helt egen IT-ekspert lige ved hånden. Vi sørger for, at din IT spiller uden du skal tænke på det, og så er vi kun et telefonopkald væk, hvis uforudsigelige problematikker alligevel skulle opstå. På denne måde skaber vi altså tryghedsgaranti for dig og din virksomhed.

Opdateret IT-infrastruktur

Dette lyder nemt meget teknisk, men er i sin helhed meget simpelt. Med opdateret IT-infrastruktur mener vi, at vi hele tiden vil gøre vores ypperste for, at jeres systemer er up to date. På denne måde slipper i for bøvl med outdatede IT-systemer, og kan derved gå i krig med arbejdet uden nogle unødvendige tekniske blokader. Er din IT opdateret, er du også bedre rustet ift. hackere.

Daglige ydelser i form af Cloud Hosting & Server Hosting

Med Cloud Hosting og Server Hosting sikrer vi også dig og din virksomhed en høj datasikkerhed, hvis uheldet skulle være ude.

Vores kunder

Vil du kontaktes om IT-service eller IT-sikkerhed?

Lad os hjælpe dig med at optimere jeres arbejdsprocessor, og sikre jeres data

Skriv dig op til vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret på relevante nyheder i IT branchen