fbpx

MENU

Menu ikon
/
/
Spar penge med den rette printerløsning

November 23, 2017

Spar op til 30% på printomkostninger med en skræddersyet printerløsning. Optimer effektiviteten og vær samtidig miljøvenlig!

En effektiv printerløsning kan være nøglen til at reducere både omkostninger og spild i din virksomhed.

Printer- og kopiudgifter er ofte en stor, men overset udgift på driftsbudgettet. Med den rigtige printerløsning kan mange virksomheder spare op til 30 % af deres udgifter til print og kopi, forbedre effektiviteten og opnå en række fordele:

  • Lavere driftsomkostninger
  • Automatisk bestilling af forbrugsstoffer
  • Kvalitetsprint uden brug af eksterne leverandører

 

En printerløsning kan spare penge og samtidig passe på vores miljø

Har du allerede fundet en printerløsning, og har valgt en OKI printer, så har du mulighed for at returnere dine brugte forbrugsstoffer som tonere, tromler og patroner til OKI. Herved sørger de for sikker, effektiv massegenbrug til gavn for miljøet.

Hvis du har en OKI printer stående i din virksomhed, så lad os tilmelde dig OKIs returprogram.

Som en del af OKIs returprogram kan du og din virksomhed skille sig nemt og miljørigtigt af med jeres brugte forbrugsstoffer som tonere, tromler og patroner.

Ved indlevering af gamle forbrugsstoffer, kan OKI nemlig genanvende 97% af de materialer, som indgår i deres produkter.

I kan vælge mellem to former for returneringsløsninger – afhængigt af jeres forbrug af toner og tromler.

 

Løsning A: Mellemstort til stort forbrug af forbrugsstoffer

Med denne løsning kan du få tilsendt en miljøboks. En returkasse, som bliver afhentet af et transportfirma, når den er fyldt. Fuldstændigt gratis.

 

Løsning B: Begrænset forbrug af forbrugsstoffer

Hvis virksomhedens forbrug er begrænset, så er denne løsning ideel for jer. Her kan virksomheden modtage en gratis pakkelabel og du kan aflevere pakken på posthuset. Det anbefales at aflevere flere tonere og tromler på samme tid, for ligeledes at begrænse miljøforureningen ved transport. Du kan enten pakke de brugte forbrugsstoffer i en ny kasse eller tape kasserne sammen.

 

Er du i tvivl om din printerløsning?

Er du i tvivl om dit aktuelle forbrug kan du med en printanalyse hos MainBrain A/S hurtigt få overblik over din virksomheds print- og kopiforbrug, samt få konkrete forslag til, hvordan I sparer tid, penge og besvær. Analysen af jeres forbrug tager blot 10 minutter og forstyrrer ikke jeres arbejde.

MainBrain A/S skræddersyr i samarbejde med dig en printerløsning, der passer til lige netop din virksomheds behov og sikrer, at du fremadrette ikke spilder unødvendige penge på print- og kopibudgettet.

Klik her for at booke en uforpligtende samtale.

 

Brian Jønch

CEO / Ansvarlig for salg & ledelse
Email: bj@mainbrain.dk
Tlf: +45 7025 1201

Læs vores nyeste artikler

Cybersikkerhed: 16 spørgsmål, der kan styrke din organisation

Er din organisation på forkant med cybersikkerheden?

Sådan fikser du de mest almindelige computerproblemer

Oplever du problemer med din computer? Læs vores bedste tips til, hvordan du løser de mest almindelige computerproblemer.

Ni danske virksomheder på hackeres liste – hvad nu? 

Det lyder skræmmende, men du kan plukke de lavthængende frugter, med de her 3 simple tips.

Vil du kontaktes om IT-service eller IT-sikkerhed?

Lad os hjælpe dig med at optimere jeres arbejdsprocessor, og sikre jeres data

Skriv dig op til vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret på relevante nyheder i IT branchen