IT-servicepakker
Ekstern it-afdeling
Den enkle vej til flere fakturerbare timer i din virksomhed.
Ekstern IT chef
Har i brug for en ny IT-strategi? Vi hjælper med at strømline og effektivisere din virksomheds IT.
PC & Mac support
Vil du gerne sikre din virksomhed for hackerangreb hele året rundt? Lad MainBrain A/S stå for jeres sikkerhed.
Forretningssystemer
Lad MainBrain optimere jeres IT-hverdag ved at systematisere jeres data.
IT-Konsulentpriser
IT-Konsulentpriser, der passer til din virksomhed.
Gratis sårbarhedsscanning
Gratis IT-optimeringstjek
IT-servicepakker
Forretningssystemer
Alle services
Få et overblik over alle serivces, vi tilbyder her hos MainBrain.
Cybersikkerhed
PC & Mac support
Hosting & Backup
Gratis sårbarhedsscanning
Gratis IT-optimeringstjek
Cybersikkerhed
Med en skræddersyet IT-sikkerheds løsning fra Mainbrain, kan I modstå truslen fra hackere og sikre virksomhedens fortrolige oplysninger.
Gratis sårbarhedsscanning
Book en gratis sikkerhedsanalyse, og få et konkret overblik over din IT sikkerhed, og dine sårbarheder.
Sikker mail
Kryptering af mail – få hjælp af eksperter hos MainBrain
Antivirus
Har din virksomhed styr på antivirus?
December 29, 2020
Er du nogle gange i tvivl om, hvorfor modtageren ikke åbner eller svarer tilbage på dit nyhedsbrev eller email? Det kan være, fordi du ikke har overvejet din email marketing.
En konsekvens ved ikke at overseje sin email marketing kan være, at dine mails ender i modtagerens spam, hvilket resulterer i at de let bliver overset.
I denne artikel kommer vi med nogle bud til, hvordan du kan optimere din email marketing og undgå, at dine mails havner i spam.
Når din webmail udbyder analyserer hvilket indhold som er spam, kan systemet ofte opfatte specifikke ord og tegn som spam.
Hvis du i emnelinjen har et overdreven brug af CAPSLOCK, eller for mange tegn, kan dette medføre at systemet opfatter mailen som spam.
Et godt eksempel på en spam emnelinje kan være følgende: ”KØB BITCOINS NU FØR DET ER FORSENT!”.
Det kan derfor være en god idé at dobbelttjekke emnelinjen, så din email marketing optimeres, og derved bliver mailen hverken opfanget af systemet som spam eller ender i spam.
Webmailsens spamfilter skimmer teksten, og vurderer om teksten er spam ud fra hvor personlig teksten er.
For at optimere din email marketing, skal du personliggøre mailen. Det er en god idé at inkludere modtagerens navn eller email i selve teksten, så den ikke er for generaliserbar.
Benyt desuden også et begrænset antal af billeder, da spamfiltre ofte kan fejlidentificere en mail som spam, hvis der er for mange billeder i forhold til tekst.
Nederst i mailen har de fleste mails i dag, en mulighed hvor modtageren kan tilmelde eller afmelde sig mailen. Dette går de fleste webmail udbydere op i, da kunden skal have mulighed for at afmelde sig indhold, som de ikke ønsker tilsendt.
Hvis ikke der er mulighed for dette, kan det resultere i at modtageren klager over de mails de bliver tilsendt, hvor du automatisk bliver blokeret af modtageren – og dette ønskes selvfølgelig ikke.
Sørg derfor for at din email marketing tager hensyn til det, så modtageren har mulighed for at afmelde sig mail-abonnementet, og derved give modtageren den bedst mulige oplevelse.
Hvis du som virksomhed benytter gratis mailadresser såsom @yahoo.com, eller @gmail.com, bliver dette ofte set som en personlig email, og ikke en firma email. Dette kan ofte gøre modtageren skeptisk overfor, om det er en fake email, eller om indholdet kommer fra en virksomhed.
Det er derfor en god idé at benytte en firma mailadresse, når du sender mails ud til kunder/potentielle kunder, så din email marketing optimeres, og dine kunder ikke springer emailen over som spam.
Det sidste råd du får fra os, er at du skal tænke som dine abonnenter.
Visualier hvilket indhold som dine abonnenter forventer at modtage, da de skrev sig op til email-abonnementet.
Hvis indholdet ikke svarer til det modtageren forventer, så vil emailen ikke blive læst, og vil automatisk blive markeret som spam.
Derfor er det en god idé at optimere din email marketing, så indholdet lever op til modtagerens forventninger.
Kunne du tænke dig at vide mere om, hvordan du kan optimere din email marketing, såvel som sørge for at dine mails ikke ender i dine modtageres spamfiltre? Book en uforpligtende samtale her.
MainBrain A/S
CVR: 25186893
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
Reception åbningstider:
Mandag-torsdag 08:30-16:00
Fredag 08:30-15:00
Adresse: Center Boulevard 9, indgang 7. DK-2300 København S
Info
IT Partner
Services