IT-servicepakker
Træning af medarbejdere
Giv dine medarbejdere en bredere viden indenfor cybersikkerhed, samt kompetencerne til at undgå svindel.
Ekstern IT chef
Har i brug for en ny IT-strategi? Vi hjælper med at strømline og effektivisere din virksomheds IT.
PC & Mac support
Vil du gerne sikre din virksomhed for hackerangreb hele året rundt? Lad MainBrain A/S stå for jeres sikkerhed.
Forretningssystemer
Lad MainBrain optimere jeres IT-hverdag ved at systematisere jeres data.
IT-Konsulentpriser
IT-Konsulentpriser, der passer til din virksomhed.
Gratis sårbarhedsscanning
Gratis IT-optimeringstjek
IT-servicepakker
Forretningssystemer
Alle services
Få et overblik over alle serivces, vi tilbyder her hos MainBrain.
Cybersikkerhed
PC & Mac support
Hosting & Backup
Gratis sårbarhedsscanning
Gratis IT-optimeringstjek
Cyberforsikring
Vi har i samarbejde med Tryg gjort sikkerhed nemt og tilgængeligt, så du kan få ro i maven når du driver din virksomhed, ved hjælp af en cyberforsikring.
Gratis sårbarhedsscanning
Book en gratis sikkerhedsanalyse, og få et konkret overblik over din IT sikkerhed, og dine sårbarheder.
Sikker mail
Kryptering af mail – få hjælp af eksperter hos MainBrain
Antivirus
Har din virksomhed styr på antivirus?
Om MainBrain A/S
Vores team
Artikler
Job hos MainBrain A/S
Kunne du tænke dig at arbejde i en dynamisk IT-virksomhed, hvor fokus er på medarbejdere, kunder og den teknologiske udvikling?
November 7, 2018
Hvordan beskytter din virksomhed jeres filer og data? Og hvilke kommunikationskanaler benytter I? Bruger I tilfældigvis allerede Office 365 værktøjer som Word, Excel og PowerPoint?
Hos MainBrain A/S anbefaler vi, at du samler alle disse komponenter i ét system.
Vi mener, at det er essentielt for effektive arbejdsprocesser, at systemet lagrer dine data i skyen og synkroniserer mellem dine enheder i OneDrive, hele tiden. Dine filer er derfor nemt og hurtigt tilgængelige.
Med værktøjer som Teams, Planner og SharePoint kan du effektivt hjælpe din virksomhed til at kommunikere internt. Derudover arbejder værktøjerne godt sammen.
Microsoft Teams er en del af Office 365 og imødekommer de almindelige arbejdsfremgange i åbne kontormiljøer digitalt. Teams samler virksomhedens kommunikation på én platform, og samarbejder samtidig automatisk med dine andre Office 365 værktøjer.
Derudover er det nemt at uploade Word, PowerPoint og Excel filer, som gør det let tilgængeligt for dig og dine kollegaer at samarbejde.
Som supplement til Teams, inkluderer Office 365 pakken, Planner. Det skaber bedre overblik og styrker overblikket.
Planner er udviklet med en god visuel overflade, der skaber gennemsigtighed og overskuelighed for brugerens projekter.
Office 365 værktøjet samarbejder godt med Teams, hvilket er fordelsagtigt, når dig og dine kollegaer skal kommunikere og planlægge opgaver, projekter og lignende.
SharePoint er simpelt og brugervenligt, og indeholder flere funktioner end Google Drive. Google Drive er også godt – men til dig og dine kollegaer, der først og fremmest benytter Word, Excel og andre Office 365 programmer, er SharePoint langt mere virksomhedsrelateret.
Det samarbejder godt med Office 365 programmer og gemmer automatisk dokumentets nyeste version i skyen. Samtidig gemmer det en deltaljeret historie over ændringerne i dokumentet, så intet går tabt.
SharePoint er endvidere en central platform for din virksomheds indhold. Det er en essentiel platform for de virksomheder, hvor medarbejderne er meget mobile og ofte på farten.
Os i MainBrain A/S kan sætte dig ind i ovenstående Office 365 værktøjer.
Kunne du tænke dig at vide mere om Office 365 eller mere om hvordan du kan effektivisere dine arbejdsprocesser? Book en uforpligtende samtale her.
MainBrain A/S
CVR: 25186893
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
Reception åbningstider:
Mandag-torsdag 08:30-16:00
Fredag 08:30-15:00
Adresse: Center Boulevard 9, indgang 7. DK-2300 København S
Info
IT Partner
Services