MENU

Menu ikon
/
/
Optimer Mødelokale Booking med Pronestor Display

August 3, 2017

Effektiv mødelokale booking sparer tid og minimerer frustration på arbejdspladsen. Læs, hvordan du kan optimere bookingprocessen og få styr på dine møder!

Mødelokale booking er blevet en uundværlig del af den moderne arbejdsplads, især i travle kontormiljøer, hvor effektivitet og tid er afgørende.

Mødelokale booking bliver langt mere simpelt, når du bruger software, der automatiserer processen og derved undgår dobbeltbookinger.

Effektiv mødelokale booking

Vil du gerne have effektiv mødelokale booking? – Så er Pronestor Display løsningen!

Du kender sikkert følgende scenarier:

  • Du har planlagt et møde, men opdager efterfølgende at lokalet allerede er booket?
  • Du har flere gange løbet fra lokale til lokale for at finde et ledigt rum til et spontant møde eller er blevet forsinket i planlægningen grundet manglende informationer om ledige mødelokaler?

 

Vi kan hurtig blive enige om, at disse scenarier er super frustrerede, ineffektive og spiller alles tid. Tid der kunne have været brugt meget mere fornuftigt.

(Artiklen fortsætter under videoen)

Slut med spildtid og ineffektivitet ved mødelokale booking

Med Pronestor Display får du overblik over ledige mødelokaler og aktiviteter, uanset hvor du er. Du kan tjekke og booke lokaler både fra kantinen, receptionen, elevatoren, hjemmefra eller fra forretningsrejser i udlandet.

Uanset hvor du befinder dig, er du med Pronestor Display altid sikret, at mødelokalet er klart, når du har brug for det.

Desuden fungerer Pronestor Display med alle digitale skærme og giver dig fleksibilitet i hverdagen.

 

Spar tid, penge og administrér dine ressourcer bedre

Med Pronestor Display har du og dine kollegaer mulighed for at effektivisere jeres arbejdsgangene og spare både tid og penge ved mødelokale booking, da systemet er let tilgængeligt, nemt at bruge, samt at alle skærme administreres centralt.

Din virksomhed vil med Pronestor Display opleve at mødelokale booking, der førhen var et irritations- og ressourcekrævende element, nu føles som ukompliceret og effektivt. I vil reducere jeres omkostninger og mindske jeres møderessourcer.

 

En løsning – 4 muligheder

  • Mødelokalet: Mulighed for at tjekke: Hvad sker der lige nu? Er lokalet klart til et spontant møde? Hvornår er det ledigt?
  • Mødegangen: Pronestor Display giver dig det samlede overblik over alle jeres mødelokaler til gavn for både dig og dine gæster, der guides frem til det rette møde eller event.
  • Receptionen: En stor skærm i receptionen skaber overblik over alle dagens møder og events, hvor de afholdes – alt samen for at spare tid.
  • Mobil: Mulighed for at tjekke og booke mødelokaler direkte fra din smartphone. Nu er det slut med at rende rundt og lede efter ledige lokaler. Et hurtigt klik og mødelokalet er klart, når du er.

 

Vil du høre mere?

Kunne du tænke dig at vide mere om mødelokale booking, og hvordan Pronestor Display kan optimere din virksomheds mødelokale booking? Book et uforpligtende møde her.

 

Brian Jønch

CEO / Ansvarlig for salg & ledelse
Email: bj@mainbrain.dk
Tlf: +45 7025 1201

Læs vores nyeste artikler

Testimonial med Museet for Samtidskunst

Tak til Museet for Samtidskunst!

Derfor skal dine medarbejdere have en arbejdscomputer

Mange tror fejlagtigt, at ens medarbejdere sagtens kan bruge deres egen computer på arbejdet. Det er et misforstået koncept.

Kunstig intelligens: Fordele og ulemper (og lidt ærlighed) 

Kunstig intelligens. De fleste har en holdning til det – og de fleste af os har allerede prøvet at bruge det.

Vil du kontaktes om IT-service eller IT-sikkerhed?

Lad os hjælpe dig med at optimere jeres arbejdsprocessor, og sikre jeres data

Skriv dig op til vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret på relevante nyheder i IT branchen