fbpx

MENU

Menu ikon
/
/
Uniconta: Effektive arbejdsgange og overblik!

December 20, 2019

Uniconta samler økonomi, HR, lager og projektstyring i ét system og optimerer din virksomheds arbejdsgange. Skift i dag og boost din effektivitet!

Uniconta baner vejen for effektive arbejdsgange.

Forestil dig en dag, hvor du jonglerer med regninger, lagerstatus og kundeordrer fra forskellige systemer og steder. Du ville ønske alt dette kunne samles ét sted, så det var mere overskueligt og lettere at samarbejde på tværs af afdelinger.

Uniconta gør netop dette ved at samle økonomi, lager, produktion og HR i én platform, hvilket giver dig fuld kontrol og effektivitet i arbejdsgangene.

 

Uniconta – hvad er det?

Du er formentlig bekendt med klassiske økonomisystemer såsom C5. Opfinderen af C5-systemet, Erik Damgaard, har endnu en gang haft tegnebrættet fremme og skabt et nyt ERP-system, hvilket fremadrettet vil være kendt under navnet ‘Uniconta‘. Hvor C5-systemet har haft sit omdrejningspunkt omkring økonomi, kan Uniconta klare dette, men også meget mere!

 

Hvad kan Uniconta som C5 ikke kan?

Hvor C5 er et økonomi-system, er Uniconta et ERP-system. ERP står for Enterprise Ressource Planning, hvilket betyder, at Uniconta ikke blot giver dig mulighed for at holde styr på din virksomheds økonomi, men at den også samtidig kan hjælpe dig med at få et skarpt overblik over de afdelinger, der håndterer arbejdsopgaver som indebærer lagerstyring, produktion, HR, projektstyring, service, salg og indkøb.

Klik her for yderligere information om Uniconta

 

 

Derfor valgte vi Uniconta!

Vi i MainBrain vægter effektivitet højt. Vi kender selv til de frustrationer, der kan opstå, når arbejdsopgaver overleveres fra én afdeling til en anden, og yderligere hvor meget spildtid dette kan risikere at medføre.

Derudover kan det for en virksomhedsejer være svært at holde styr på, hvad der foregår i de forskellige afdelinger, og om hvorvidt mål bliver opnået og deadlines overholdt. Alt dette råder Uniconta bod på, da alle dokumenter er samlet i ét system, hvilket giver dig som virksomhedsejer mulighed for at tilgå alle filer og data fra samme sted.

Dine ansatte vil yderligere have nemmere ved at kommunikere på tværs af arbejdsområder samt at dokumentere deres arbejde, hvilket bidrager til en strømlining af arbejdsgangene i hverdagen.

Vi har valgt at overgå til Uniconta, da vi er overbeviste om, at god kommunikation fører til effektive arbejdsgange og et sundt arbejdsmiljø. Dette, blandet med et skarpt overblik over og god dokumentation af diverse arbejdsopgaver, mener vi alle er essentielle elementer, der skal spille sammen, for at skabe en øget produktivitet og dermed lægge fundamentet for en succesfuld virksomhedsdrift.

Hvis du synes implementeringen lyder uoverskuelig, så frygt ej. Vi skal nok stå for hele opsætningen, og selve integreringen og håndteringen af systemet for dine ansatte i hverdagen er ikke så svær, som det måske lader til.

Kunne du tænke dig at vide mere om uniconta, og hvordan det bidrager til effektive arbejdsgange og overblik? Book en uforpligtende samtale her.

 

Brian Jønch

CEO / Ansvarlig for salg & ledelse
Email: bj@mainbrain.dk
Tlf: +45 7025 1201

Læs vores nyeste artikler

Cybersikkerhed: 16 spørgsmål, der kan styrke din organisation

Er din organisation på forkant med cybersikkerheden?

Sådan fikser du de mest almindelige computerproblemer

Oplever du problemer med din computer? Læs vores bedste tips til, hvordan du løser de mest almindelige computerproblemer.

Ni danske virksomheder på hackeres liste – hvad nu? 

Det lyder skræmmende, men du kan plukke de lavthængende frugter, med de her 3 simple tips.

Vil du kontaktes om IT-service eller IT-sikkerhed?

Lad os hjælpe dig med at optimere jeres arbejdsprocessor, og sikre jeres data

Skriv dig op til vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret på relevante nyheder i IT branchen