Vores nye løsning, WorkPoint 365, kan effektivisere jeres hverdag på mange områder. Løsningen kan fungere som et projektstyringsværktøj, som skaber overblik over jeres forskellige projektforløb og fremdriften i dem. Hvis I vil starte med at danne jer et overordnet overblik af WorkPoint 365, er i velkomne til at læse vores introduktion til værktøjet her. Men WorkPoint 365 kan også bruges i andre sammenhænge, så i denne uge vil vi skrive om, hvordan WorkPoint 365 kan benyttes som et system for sagsstyring. Her kan mange af styrkerne, som vi nævnte i vores indlæg om projektstyring, også opleves.
Styr alle processer og rutiner effektivt
Med sagsstyring kan I sætte sagsbehandlingen i system, og I får nemt et samlet overblik over alle sager i hele virksomheden, men også hvilke sagsforløb den enkelte medarbejder sidder med i øjeblikket. Desuden får I også hurtigt og nemt en forståelse for, hvor i sagsforløbet I befinder jer.
Med WorkPoint 365 kan I knytte klienter, interesserenter samt informationer, stamdata, dokumenter og e-mails til den enkelte sag. Løsningen sørger for, at I har præcis og fuldkommen dokumentation i forhold til eventuelle krav fra myndigheder. Dokumentation, som bliver nem og hurtig at finde eller genfinde. Samtidig kan I oprette skabeloner, der gør det nemt at oprette nye sagsdokumenter, hvilket strømliner og letter udførelsen af de rutineprægede opgaver. Resultatet er høj og ensartet kvalitet i sagsbehandlingen.
I får desuden intuitiv stadiestyring med WorkPoint 365, som hjælper medarbejdere nemt og sikkert gennem hele sagsforløbet, og sikrer at alle krav er opfyldt for både at afslutte stadier i sagsbehandlingen samt afslutte hele sagsforløbet.
10 features, I får med WorkPoint 365 Sagsstyring
Det er dog ikke kun disse 10 features, I får med WorkPoint. I får meget mere, som fx en mere effektiv hverdag med mere overskud. Og I får mere tid til det, I er gode til.
- WorkPoint 365 giver ét samlet overblik over alle sager og sagsforløb
- Dokumenter, mails, interessenter, informationer og stamdata samles om den enkelte sag
- Velorganiseret skabelonbibliotek sikrer høj kvalitet og letter arbejdet for sagsbehandleren
- Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres til senere dokumentation
- Journalisering med drag and drop direkte fra Outlook gør korrekt håndtering af mails og dokumenter på en sag langt nemmere og mere effektiv1
- WorkPoint 365 gør det nemt at udføre rutineopgaver og overholde fastdefinerede procedurer til behandling af sager
- Stadiestyring hjælper sagsbehandleren gennem livsforløbet på en sag samt sikrer kvaliteten af sagsforløbet
- Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter sparer sagsbehandleren for tid og ressourcer samt kvalitetssikrer arbejdet
- Unik søgefunktion gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på en sag
- Fuld integration til Office 365-pakken1
1 Denne funktion kræver tilkøb af WorkPoint Express.
I næste uge gennemgår vi WorkPoint 365 kontaktstyring, som kan sætter al korrespondance i system. Hvis I ikke vil gå glip af det kommende blogindlæg, så følg med på bloggen, eller følg os på Linkedin og Twitter.
Interesseret?
I er mere end velkomne til at ringe til os på tlf.: +45 7025 1201, hvis I, allerede nu, gerne vil høre mere specifikt om, hvad WorkPoint 365 kan gøre jer. I er også mere end velkomne til at sende en mail på info@mainbrain.dk